duminică, 1 iunie 2008

Back again!

O expresie cu multiple valente. Echipa s-a maturizat, dar mai este destul. Oricum suntem pe drumul cel bun.
Eu unul mi-am rupt un deget(nothing serious! dar ma doare ca dracu) si am reinceput sportul care pe mine unul m-a acaparat FOTBAL AMERICAN. Azi a fost primul antrenament dupa doua luni, si trecand peste lovitura primita in deget, totul a mers ca pe roate. Era cam rece apa, dar atunci cand te distrezi nu mai conteaza nici faptul ca incepuse sa picure, iar noi nu ne lasam si nu ne vom lasa.
Urat ca nisipul iti intra peste tot.
In rest numai bine! Sunt lefter ce-i drept, dar nu asta este o problema.
Voi termina acest post cu urmatoarea replica : NO GIRLFRIEND, NO JOB, NO MONEY, NO PROBLEM! Nu stiu de ce, dar mie unul imi place foarte mult!


A.B.G.

Niciun comentariu: