duminică, 13 aprilie 2008

Am intrat in finale!!!

Preselectiile de la OC....ni le vom aminti toata viata! De ce? Pai noi va dam mai multe motive, alegeti voi care vi se par cele mai puternice:

1. 6 ore de mers cu trenul, cu "viteza melcului turbat" ( citand-o pe Mojo )
2. incercari sarguincioase de descifrare a hartilor din metrou, multumiri lui Bogdan inca o data
3. dormit 5 persoane intr-o camera: 3 in pat 2 pe podea ( da, pe podea... )
4. trezit la 7.30, repetat discurs, plecat spre Piata Presei
5. cautat cafea....multa cafea!
6. ajuns in Piata Presei
7. cautat Centru Metropolitan pentru Tineret
8. cautat Centru Metropolitan pentru Tineret
9. cautat Centru Metropolitan pentru Tineret
10. intrebat oamenii de pe strada unde este Centrul Metropolitan pentru Tineret ( intrebari retorice.. )
11. sunat Marius Balaci ( ne-a venit si noua o idee stralucita in sfarsit..)
12. ajuns la Centru Metropolitan pentru Tineret
13. cunoscut niste fete foarte dragute de la organizare, care ne-au raspuns la intrebari si ne-au facut sa ne simtim mai putin picati din luna. :D
14. sustinut interviu
15. plecat acasa
16. alte 6 ore pe tren, pe care de data asta nici nu le-am mai simtit: ne-a sunat Ade, o buna prietena, si ne-a anuntat ca...AM INTRAT IN FINALE!!!

Cum am reactionat? Va lasam pe voi sa descoperiti:









Si o mica coregrafie ( pacat ca n-am putut filma ) :





Notele pe care le-am obtinut au fost:

  • Gandire strategica: 28 puncte din 35
  • Creativitate: 28.33 puncte din 30
  • Abilitati de prezentare si persuasiune: 16.33 puncte din 20
  • Sinergia echipei: 14 puncte din 15

7 comentarii:

daninho spunea...

Si noi tot in tren eram...pai ce sa mai, sa ne vedem pe podium ...si apropo, voua cat v-a luat pana ati ajuns acasa?

StarTeam spunea...

Pai trenul a "decolat" la 18.40 si a "aterizat" pe la 00.15 in Constanta..nu mai aveam mult si ne puteam mandri cu o sedere de 7 ore in minunatele conditii CFR. :D

daninho spunea...

C.F.R.-ul nostru a plecat la 23:30 din Sibiu si a ajuns in Gara de Nord la 5:15... Faceti voi calculele :)) (de-aia nu am dat la inginerie...;))

StarTeam spunea...

Intrebare: ce ati facut de la 5.15 pana la 10-11 cand trebuia sa fiti la preselectii?

mihaela spunea...

Bineinteles ca ati intrat in finala! Ca doar de atatea ori va spuneam la seminarii ca sunteti buni si ca aveti sanse reale! Ei, bine, acum sa nu vi se urce la cap! Campania din finala va fi mai solicitanta, asa ca, daca va inchipuiati ca pana acum ati avut foarte multe seidnte de brainstorming, stati sa vedeti de acum incolo! Una peste alta, felicitari! Ma bucur ca am studenti asa capabili! Va pup!

StarTeam spunea...

Multumim doamna profesoara!! Si promitem sa nu ni se urce la cap...prea tare! :D

Anonim spunea...

In calitate de impresar Star Team (that`s right, mie asa-mi place sa cred :D) felicit cei cinci I.N.O.V.A.T.O.R.I ;) si le tin pumnii in finala...sunt o adevarata amenintare pentru concurenta, si nu-i opreste nimic sa straluceasca (nici macar conditiile precare din unele camine din capitala :D) Multa bafta pentru constantenii mei destepti :* Va pupa Ade :)