duminică, 13 aprilie 2008

Sedintele de brainstorming

Au fost muuuulte. Prin facultate, prin cafenele, acasa pe la unul sau altul, prin masina....nu conta unde. Important era sa fim toti si sa vorbim. :D
Unul spunea o chestie, era continuat de altul, al treilea dadea o idee, al patrulea o completa, al cincelea exclama entuziast "Evrika!" si astfel a luat nastere proiectul nostru.
Tot ceea ce am realizat a fost in urma sedintelor de brainstorming. E drept ca unele idei ne-au venit individual, dar forma lor finala a fost intotdeauna hotarata in echipa.

Si ca sa va faceti o idee despre felul in care decurg intalnirile noastre, va aratam niste poze:

1. momente de concentrare adanca...shhhhh!!








2. Bogdan....fotogenic ca intotdeauna! ( nu stia pe unde sa se mai ascunda...)


3. Iata ce se intampla cand gesticulezi prea mult:


4. Sau cand iti aterizeaza mobilul sub canapea:


5. Ok...we need a break now!

2 comentarii:

daninho spunea...

1. E bine ca aveati un T.V. in preajma, noi nu am avut, si am pierdut o gramada de meciuri... si noi ne-am rugat, dar am facut-o cu ochii inchisi si nu ne-am uitat in alta parte :)). Se pare ca "Always Coca-Cola" a avut un efect pozitiv atat asupra echipei cat si asupra echipei noastre.
3. Bine ca nu s-a patat :D
4. Cred ca avea creditu' cat China... :))
5. Da, pana vineri...
si 6... chiar daca nu apare... parca-s pe HI5 (si nu cred ca am dat atatea comenturi de cand mi-am facut cont pe el)
si 7. Sa ne vedem intregi Vineri.

StarTeam spunea...

6. Am mers pe principiul "o imagine face mai mult decat 1000 de cuvinte", asa ca v-am lasat sa va "delectati" cu imagini, decat sa incep sa insir propozitii lungi si plictisitoare despre ce-am facut, cum am facut si unde am facut.

7. sa ne vedem, poate ne intalnim in gara. :))