joi, 8 mai 2008

Al doilea tutoriat

Marti, 6 mai, am participat la cel de-al doilea tutoriat in cadrul Olimpiadelor Comunicarii. Nu ne-am putut prezenta in formatie completa, insa ne-am asigurat ca ciulim urechile si ca punem intrebari cat pentru 5. :)
Din nou mers cu trenul, din nou alergatura prin Bucuresti... Dar nu regretam deloc ca am venit!
Domnul Stoiciu ne-a dat tuturor niste sfaturi foarte utile si ne-a raspuns la toate intrebarile.
Am plecat de acolo foarte entuziasmati si nerabdatori sa punem in practica lucrurile pe care tocmai le aflasem, mai ales in privinta discursului.
Am reusit sa ne cunoastem mai bine si concurenta. Ii salutam cu aceasta ocazie pe colegii de la TODD's Politics cu care socializat mai de-aproape la un pahar de Cola pe balcon. :)
Ne-am fi dorit sa va punem si niste poze dar.....Adina a uitat aparatul acasa. ( promite ca face tratament cu Lecitina! )
Dar recuperam noi la finale, nu va faceti griji! :D

Niciun comentariu: