sâmbătă, 3 mai 2008

Running to the finish line



Prezentarile finale se apropie, iar noi incepem sa simtim din ce in ce mai mult emotia si puterea unui deadline.
Avem o gramada de idei, atat de multe incat ne este greu sa ne hotaram ce va prinde si ce nu.
Stam, discutam, dezbatem, suntem convinsi ca am gasit ideea, pentru ca apoi sa ne oprim, sa judecam la rece si sa realizam ca nu e ceea ce cautam. Si iar incep cautarile, dezbaterile si discutiile aprinse.
Dar totusi, apropierea de termenul limita ne este benefica, presiunea ne impulsioneaza sa gandim mai bine, mai repede, mai strategic...
Cafeau, nessul, Cola ne sunt prieteni si aliati si rotitele creierului nostru incep sa se invarta cu mai mult spor.
E o adrenalina care ne face inima sa bata cu mai multa putere si respiratia sa ne fie apasatoare. Ne simtitm ca niste atleti pe o pista, sarind peste garduri, depasind obstacole si alergand din ce in ce mai tare, pentru a ajunge la linia de sosire intr-un timp bun.
Asadar - pe locuri, fiti gata, START!

2 comentarii:

Marian Savu spunea...

Salut.
Am vazut blogul vostru din intamplare si l-am citit pentru ca si eu am participat la OC, cand eram mai tanar :P
Ma bucur sa vad ca printre studenti mai exista si oameni care chiar stiu ce inseamna un blog atractiv, interactiv, aerisit, si mai ales CU TEMATICA! (nu cu si despre viata unui narcisist). Bvo celui sau celor care fac postarile, chiar m-am amuzat si m-ati facut sa va tin pumnii la concurs, unde nu o sa fie nici pe departe usor. Multa bafta si sa faceti o treaba la fel de buna in finale asa cum e impresia pe care mi-ati facut-o ;) Numa` bine

StarTeam spunea...

Multumim frumos! :D
Speram sa ne ridicam la inaltimea asteptarilor!