marți, 13 mai 2008

Ziua cea mare

Muzica, voie buna, oameni importanti, tineri entuziasti, idei bune, prezentari inedite....asta ati pierdut daca n-ati venit la finalele Olimpiadelor Comunicarii. Si toate astea, in lumina reflectoarelor.
Echipa Star Team si-a prezentat munca din ultimele trei saptamani, o prezentare care speram noi sa fi fost pe placul juriului, al publicului si al clientului nostru, doamna Norica Nicolai. Dar pana sa aflam parerea juriului, mai avem cateva unghii de ros.. :))
Orice ar fi, noi ne consideram castigatori prin simpla participare.
Am cunoscut oameni importanti din domeniul comunicarii si din politica - am castigat.
Am ascultat sfaturile si parerile lor - am castigat.
Am putut vedea prezentarile celorlalti concurenti, ideile si modul lor de abordare - am castigat.
Am putut admira biroul vicepresedintelui Senatului, unde am stat de vorba cu doamna Norica Nicolai si am aflat parerea dumneaei in legatura cu proiectul ( una cat se poate de pozitiva. :D ) si prin asta AM CASTIGAT.
A fost o experienta pe cinste, o zi plina de emotii, o zi pe care cu siguranta nu o vom uita.
Si acum, albumul foto in ordine cronologica :)

Repetitii in parcul Izvor:


Bogdan....si femeia de serviciu. :))


Star Team pe scena:


Cum aratam "dupa". :)




Cu doamna Norica Nicolai:


Privelistea de la etajul 6 al Palatului Parlamentului


Alaturi de Loredana, o prietena care ne-a gazduit in seara dinaintea finalelor:


Din nou pe tren... Raluca citea pentru seminarul de a doua zi, iar Adina si Mojo se "tratau" cu o "vitamina T" ( de la Tuborg, sponsorul principal al Olimpiadelor )


De la stanga la dreapta - Raluca, Ana, Adina, Mojo.




Niciun comentariu: