sâmbătă, 17 mai 2008

Am ajuns la final...

Da, am ajuns la final. Nu exact cum ne asteptam sau cum incercam noi sa ne amagim(eu cel putin). Nu am putut scapa de sentimentul intern de indoiala, pe toata perioada pana la finale.

Dupa mine s-au facut 3 greseli esentiale pentru care nu am reusit sa demonstram validitatea proiectului sau sa facem o prezentare mai buna:

1.) Perioada mini vacantei de Paste, care ne-a picat ca o manusa plina de furnici bombardier, care de abia asteptau sa sfasie in piele.
2.) Perioada mai mica de brainstorming si-a spus cuvantul si pentru dezvoltarea prezentarii
3.) Emotiile necontrolate in momentul urcarii pe scena.

Este inutil acum sa incercam sa aruncam cu vina unul pe altul, dar nu trebuie sa ne culcam pe o ureche. Consider ca trebuie sa ne uitam unde am gresit si sa invatam din greseli.

Citand-o pe doamna Norica Nicolai "Un esec imediat poate avea un succes rasunator mai tarziu!"


Asa ca TOT RAUL SPRE BINE!


Revin cu impresii despre festivitate mai tarziu.


Numai bine!

A.B.G.

3 comentarii:

daninho spunea...

cum ai zis si tu, tot raul spre bine.Macar acum stiti unde sa insitati la editia viitoare ;)
...si acum sa ne apucam de sesiune. Succese in toate!!!

Anonim spunea...

Mi-a facut o mare placere si ma simt privilegiat ca v-am cunoscut. Pana una, alta... bafta in sesiune!

StarTeam spunea...

Multumim Daninho!

Lucian, si noua ne-a facut mare placere sa te cunostem si felicitari inca o data echipei tale pentru bine-meritatul loc intai. :)